воскресенье, 29 сентября 2013 г.

Модуль 6

Чомусь за нього мені важко було взятися. Багато часу витратила на читання інструкцій, додатків, бо хотіла з"ясувати всі нюанси. Одним словом читала довше, ніж виконувала завдання. Таблиці створювати для мене було легко. А от з діаграмою не все так просто. Але завдяки е - поcібнику та експериментуванню з усіма  макетами справилася . Початкові витрати є важливим чинником, від яких залежить ціна. Я думаю, що ціни слід підняти трохи, порівняно із пропонованими. Найбільше сподобалося створювати презентацію маркетингової стратегії. Оскільки це завдання не було обов"язковим, то спочатку думала не виконувати його, але почала і захотіла вже закінчити .
  Звичайно,учням дала б ті поради, які допомогли мені в інструкціях. Якби не вони, то я не справилася б , бо ніколи не працювала в Excel. Я вважаю, що краще роздрукувати інструкції, бо учні при потребі зможуть ще раз їх перечитати і так запам"ятати.

2 комментария:

  1. Може , ви праві , треба буде не тільки усно наголосити учням про поради інструкції, а ще і роздрукувати їх .

    ОтветитьУдалить
  2. Приємно, що ви знайшли час і можливість виконати необовязкові завдання, я от не знайшов.

    ОтветитьУдалить