суббота, 21 сентября 2013 г.

Модуль№ 4

Здавалось, що все найважче позаду, бо я вже багато нового навчилася. Але, як казав давньогрецький мудрець, чим більше коло знань, тим більшою є його межа з невідомим.
Так, моє коло знань розширилося. В Модулі № 4 я навчилася створювати карту бізнес -ідей за допомогою онлайнового сервісу Cacoo. Спочатку мені було важко вставляти малюнки, які попередньо треба було знайти . Поганий був інтернет зв"язок і цей процес зайняв багато часу. Запрошення для перегляду бізнес - ідей  відіслала тільки тим учасникам, які створили блог. Рейтинг бізес - ідей створити легко. Але я не могла зрозуміти з чого починати. Інструкції в цьому завданні не було. Я десять разів заглядала то в е - посібник, то в додаток. Потім вирішила робити так, як думаю.  За допомогою рейтингу я вибрала 2 найкращі ідеї :шкільний театр та зелений туризм. Щоб вибрати остаточно одну ідею, я думаю, треба ретельно вивчити ринок, зробити його "сегментування", зайнятися маркетингом. Адже для підприємця головне - прибуток, а він залежить від споживачів.
 Щоб вставити гіперпосилання в блог в гаджет зі списком посилань, прийшлося заглядати знову до 3 модуля.
Дуже сподобалося складати карту. Є можливості для творчості, власної думки. 
Особливих порад у роботі з комп"ютером учні, напевно, не будуть потребувати, але про Cacoo навряд чи чули. Буду заохочувати їх користуватися цим сервером. Також порадила б не боятися висувати різні ідеї, не боятися експериментувати. Не треба боятися помилитися, бо на помилках вчаться. Краще помилитися у завданні, ніж у виборі життєвого шляху.
Вітаю всіх, хто справився із 4 модулем. Дякую тьюторам за допомогу та розуміння.
Ура!!! Екватор позаду.

3 комментария:

  1. чим більше ми вчимося тим більше усвідомлюєм як мало ми знаємо. Але важлива не кількість знань накопичених в голові , а їх якість, тобто знаннь треба набувати, які ми і наші учні використають у своєму реальному житті для його покращення . Знання, які ми здобуваємо в цьому курсі є саме такими !

    ОтветитьУдалить
  2. Вивчення ринку, скоріш за все, покаже, що ідея зеленого туризму є більш прибутковою, хоча і більш затратною на початку.
    Бажаю визначитись із остаточним варіантом і вітаю із завершенням 4 модуля.

    ОтветитьУдалить
  3. І одна і друга ваша ідеї мають свої переваги та недоліки. Ідея шкільного театру буде вимагати від вас "торувати свій шлях" в той же час Зелений туризм відомий бренд Карпат.

    ОтветитьУдалить