вторник, 24 сентября 2013 г.

Модуль № 5

Цей модуль був найлегший. Тому й не дивно, що на його виконання було тільки 2 дні. Я навчилася створювати опитувальник у ГуглДокс, вставляти посилання на опитувальник в гаджет блогу.Це зовсім не важко. Не знала спочатку, як на тому самому опитувальнику перейти до форми, в якій описати слід 2 ідею. Трохи помучилася, коли копіювала питання для 2 ідеї. А все решта було легко. В цьому сервісі легко проводити опитування і головне дуже швидко є результати опитування . Не забирає багато часу і коштів роздруковування, якщо це робилося б в паперовому варіанті. Я побачила, яка трудність була у мене, то відразу звернула б увагу учнів, як копіювати питання  для 2 ідеї. Обидві мої ідеї одержали підтримку респондентів, але зелений туризм є перспективнішим і одержав на 1 голос більше. Щоб розпочати бізнес,треба починати із створення належних умов(житло). Для цього треба фінансових ресурсів. То треба шукати або спонсора, або партнера, або взяти кредит у банку.
Результати у вигляді готової діаграми можна побачити користуючись опціями меню Форма/Показати підсумок відповідей.
Звісно , виконуючи завдання цього модуля, треба було пригадувати 3 модуль, коли ми працювали з блогами і додавали гаджети.
Вітаю всіх із ще однією маленькою перемогою.

4 комментария:

  1. Приймаю привітання з "маленькою перемогою". А взагалі дивуюсь - чому ми до цього часу ще не головні "олігархи" - з нашою креативністю.

    ОтветитьУдалить
  2. Про найлегший модуль - не можу погодитись. От легший за попередній - це так.

    ОтветитьУдалить
  3. Також не можу сказати, що найлегший, хоча і виконала його швидше, ніж інші. Цікавий - однозначно так.

    ОтветитьУдалить
  4. Як на мене то цей модуль найцікавіший з усіх.
    Щодо вашої ідеї, я так розумію що житло у вас є і треба там зробити ремонт, на це і варто кредит. А як на рахунок того щоб уже приймати туристів , але дешевше ніж ті у яких є належні умови. Колись у мене виникла потреба переночувати у Микуличині одну ніч і мені неважливо було умови, тому я цілеспрямовано в Інтернеті шукала найдешевший варіант і знайшла ми заплатили за ніч по 30 грн, хоча там був душ окрема кімната тобто все що потрібно на 1 ніч. Тобто завжди є такі люди які в силу якихось обставин готові жити в тих умовах, які є у вас і платити менше . Таким чином ви уже б накопичували гроші на ремонт і набирали клієнтську базу тут і зараз не відкладаючи на потім . Бо часто те що ми відкладаємо ми так ніколи і не реалізуємо.

    ОтветитьУдалить